2013. november 19., kedd

Ötödik bejegyzés-Dasie

Sziasztok!
Megint jelentkezem egy rövidebb bejegyzéssel, melyben Jesy elmúlt napi összeállításait láthatjátok.Gondoltam örültök neki hogy nem kell olyan sokat várni és egy kisebb részt kaptok. Így gyakrabban jöhetek, ha nektek jó így! 
Puszi
Dasie

Első összeállítás:
Jesy ezt november 13.-án viselte. Nagyon egyedi és kényelmes viseletet láthatunk rajta, de ez tőle nem meglepő.Mégis ragyogóan, kiegyensúlyozottan fest benne. Az overálok most nagyon hódítanak, hatalmas divat lett az utóbbi időben és ez neki remekül is áll. Kiemeli az adottságait,mégis ott takar ahol szeretné. A csizmájáról már esett szó korábban, amikor összegeztem a repertoárját, így itt is megmutatkozik. 

Az overál egy River Island darab,melyet itt megtaláltok.
A csizma Dr.Martens.

Második összeállítás:
Ezt az összeállítást az új album borítón viseli. Mellékesen hozzáfűzve eszméletlenül áll neki és a stílusát talán ebben találhatjuk meg a legjobban. A csizma,a magasított derekú rövidnadrág, valamint a Crop Top-jától nekem elállt a lélegzetem. 

Egy Asos Crop Top-ot visel. Az alábbi linken megtaláljátok.
Magas derekú short: Stretch Bull farmer
A csizmája pedig egy angol dizájner elit darabja,mely rendelhető is.Shellys London

Harmadik összeállítás:
Pár napja felléptek a This Morning Showban, ahol Jesy egy remek outfit-ben mutatkozott. Inkább a fekete felé hajlott, mint oly sokszor, de nagyon jól kompenzálta ezt az arckifejezésével. Ez a lány nekem sokszor rideg és sajnos szomorú, de mikor mosolyog, megáll tőle a lélegzetem. Imádom.! 

Barish Mesh Crop Top: Crop Top
River Island fekete bőrhatású leggings, melynek a hátulja nem bőr:Jegging

Jesy által inspirált ruhák





Remélem tetszett ez a rész is!
Hamarosan jelentkezem a következő résszel!
Írjátok meg hogy tetszett!
Puszi
Dasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése