2013. november 5., kedd

Második bejegyzés-Dasie

Szép Estét!
Megérkeztem a következő Jesí résszel, mely a cipőkről íródott. Úgy gondoltam az idő előre haladtával tetőtől-talpig részletezzük a lány stílusát, de mivel én fordítva kezdtem el, így most talptól-tetőig fogom csinálni. Így már nem hangzott olyan jól, nah mindegy. Nagyon szépen szeretnénk megköszönni hogy máris van 3! feliratkozónk és már ennyien érdeklődtetek a blog iránt. Ez némiképp ad egy kis löketet a jövőre nézve, hogy van értelme csinálnunk. A részekkel kapcsolatban azt kell tudni, ha valamelyikünk kész van az övével felrakja. Én most kész lettem, így közzé teszem. Zozi viszont vizsgázik a napokban, így sok sikert kívánva neki szurkolunk és tartjuk benne az erőt! Ő is minél hamarabb fog jelentkezni nektek egy Perrie résszel. 
Jó nézelődést!

Dasie

Jesy és a csizmák:

Ha kicsit is közel áll hozzád Jesy stílusa vagy követed is, mert a tiéd hasonló az övéhez, akkor biztosan megfigyelted már hogy többféle csizmát is hord. Láthattuk már őt magas talpú-, rövid szárú-, hosszú szárú-, fűzős-,vastag talpú csizmában.És a legkeményebb, zordabb darabokban is, mint például egy acélbetétes bakancs. Én viszolygok ettől, de az ő jelleméhez és öltözködéséhez remekül megy. Az outfitjein sokan megbotránkozhatnak, amikor egymástól eltérő darabokat aggat magára, mégis szerintem sohasem tudnánk szemtől szembe megmondani neki, én szimplán félnék a szemébe nézni is. Persze neki is van amikor szerintem mellé fog, vagy az újságok cikkeznek róla a divatrovatban hogy mekkora mellélövés. Mint mindenkinek, de szerintem ezt el kell fogadni. Neki ez a stílusa és kész. 
Beszéljünk kicsit a csizmákról. Tavaly szeptemberig visszakerestem az összes Jesy csizmát és ha benne vagytok, akkor be is mutatom nektek őket. Mindegyikről találhattok majd képet és linket is hogy hol tudjátok esetleg megrendelni. Összesen 16 csizmát találtam, melyet előszeretettel hordott.

Magas sarkú csizmák
Gabriel Super High Platform
K.T.Z.Lace Up Boots
Buffalo Spice Super
Leather Spiked Ankle Boots
Patriciafield
Jeffrey Campbell
Breckelle Britney
Office Brazem Buckle Black
                                                                   


Lapos talpú csizmák

Dr. Martens X UO 20
AirSeal 20 Eye boot Balck


    
575 Nomada Negro
Bufalo Boots
New Rock
Dr. Martens Janic
Dr. Martens



Jesy képek, ahogyan ő hordja őket:



















Túl vagyunk a csizmákon. De persze Jesí nem csak ilyen cipőket szokott hordani, hanem többször választ kifinomult, csinos magassarkúkat is felvesz, illetve párosít egy-egy outfitjéhez. Akárhány képet megnézek, illetve kutatok utána mindig imádom. Az elegáns cipői mindig a kedvencem rajta, a táskáin kívül, de arról később lesz szó, Tehát akkor bemutatom nektek a csinos darabjait is.
Kurt Geiger
KG by Kurt Keiger


New Look Limited

Topshop

Topshop Rio 2

Boutique 9 Gotter

New Look

Jeffrey Campbell Vicious

Topshop darab

Jeffrey Campbell Vicious green

GALA Lace Up

 Jesy Így hordja őket:















Jesy hord még nagyon ritkán, a szürke hétköznapokon pár sport cipőt is, de ezeket nagyon elvétve. Magukat a cipőket nem mutatnám be, mert szokásos Puma, Nike, melyeknek a honlapjukon mindegyik kényelmes cipő megtalálható. Így csak az oldalak linkjét adnám meg, illetve azt, hogy Jesy hogyan is veszi fel ezeket. Viszont található a gardróbjában pár nem hétköznapi darab, így azokat is megtalálhatjátok különböző oldalakon. Egy képnél megállnék és elmondanám a véleményem, és azt is, hogy ti hogyan tudjátok az egyediségét a saját ruháitokkal párosítani, nem másítva őt. Mert az lehetetlen szerintem.

 NIKE


Nézzük akkor az összeállításait:


Ez az én kedvenc Jesy hétköznapi, sportos, laza és mégis kifinomult outfitje.
A cipő, mely egy Aouthentic darab, kicsit elválik a fekete sémától, melyet a nadrágja, trikója és az inge követ. És pontosan ezért tetszik annyira. Mert ha megfigyelitek, akkor a cipő oldalán lévő csík, harmonizál a nyakában lévő nyaklánccal. Már az előző részben is olvashattátok hogy imádtam Jesy short-ját a Move-ban, de ez még jobban tetszik. Kicsit tépett és derékig fel lehet húzni, ami nekem nem egy utolsó szempont. Az ing a másik amibe beleszerettem ebben az összeállításban. Félek, ha az utcán jönne velem szemben, letépném a gazdájáról. A trikó az egy általános, fekete. Én azt sem bánnám ha nem lenne rajta logó, vagy banda.
Ha szeretnétek egy ilyen laza és mégis szexi összeállítást kipróbálni, akkor jövőre nektek is lesz már esélyetek rá.
A mai ruhapiac itthon is eléggé széleskörű lett, így ezeket a darabokat, vagy hozzá hasonlóakat már beszerezhettek a H&M-ben, Zarában, Berschká-ban, Pull&Bear-ben, de akárhol máshol is. Azért hoztam ezt fel, mivel tudom hogy most rossz idő van és senki nem rohangál így, de december végén, január elején hatalmas kedvezményekkel tudtok ilyen darabokhoz hozzájutni. Én már most készülök rá, szóval ti is gondolkodjatok egy kicsit előre ilyen szempontból ha szeretnétek. És még az is nagyon kecsegtető hogy ilyenkor olyan darabokat is kitesznek, amik szezonjában nem is vennénk észre.




A következő részben, amit remélem vártok, Jesy sminkjéről lesz szó, valamint Jesy által hordott szoknyákról, illetve estélyikről, koktélruháiról. Hamarosan jelentkezünk. :)

Jók legyetek!
Dasie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése