2013. november 29., péntek

Hatodik bejegyzés- Zozi

Heyho Girls!
Íme itt az új rész Perrieről.
Nem lett túl hosszú, de nagyon igyekeztem, úgyhogy jó olvasást!
Köszönjünk, ha ide tévedtél és elolvasod a bejegyzéseinket!
Még nem tudom mikor és ki része fog következni, de nagyon fogunk sietni!
Zozi

Szeretem amikor a hajas bejegyzés után egy héttel Perrienek új haja van! Nah mindegy! Most arról egy picit, hogy azért az se maradjon ki!

Íme itt a kép! Nem annyira jól látszik Perrie arca, de úgy gondolom itt most a haj az érdekes.
 Szóval a hajról. Nekem nem igazán tetszik az aranybarna, főképpen Perrienek. Én sokkal jobban szerettem a szőkét és egyéb más árnyalatot. De mindezektől függetlenül nagyon jó a szín választás, mert könnyen kombinálható és szép szín. Kicsit borús hangulatba borítja Perrie arcát, öltözködését, mert eléggé elüt az eddigiketől.
Viszont én úgy érzem, Perrie ezzel a hajjal picit megkomolyodott és felnőtt, és megmutatja hogy ő bizony erős lány!
Most hogy ezeket leírtam, megszerettem a haját! :D




Első összeállítás: KABÁT

Ezt a képet leginkább a haj miatt hoztam, hogy láthassátok teljesben. De Perrie vett a napokban egy jó meleg téli kabátot, hiszen közeleg a hideg tél, amire bizony fel kell készülni!
Ez a kabát semmi extrát nem mutat, sőt kifejezetten visszafogott, de nagyon ötletes ez a szőr gallér, feltét.
 Szerintem nagyon oda kell figyelni egy kabát vásárlásnál a szín választásra. Inkább vegyünk egy sötétebb színű kabátot (barnát, feketét, esetleg kéket) mert azt még a nadrágunkkal/ harisnyánkkal fel tudjuk dobni és nem lesz olyan egyhangú. Míg ha veszünk egy piros kabátot, nem biztos hogy mindig tudjuk ízlésésen kominálni.
A kabát: Pepe Jeans (140.00- 49.000 Ft)
És hasonlóakat találsz még itt:
Forever 21 ($52.80 – 11.800 Ft)
ASOS (€80.87-› €60.65 – 28.305 Ft-› 21.230 Ft)


Második összeállítás: CINR
Nagyon tetszik! Igazán egyszerű összeállítás mégis hatásos!

Mint tudjuk nagyon gyakori és felejthetetlen a fekete-fehér kombó.
Ahogy elnézzük a ruhát, az tűnik fel, hogy csak egy darabon van fehér, mégis sokkal hangsúlyosabb mint a fekete. Láthatjátok, mennyire megnyújtja Perrie alakját a fehér kockás nadrág. Kicsit répa fazonú, ami álltal kiszélesedik a csípő, és bár ez nem túl előnyös, nekem nagyon tetszik!
Nadrág: MISSGUIDED ($33.44 – 7.525 Ft)

A póló egy nagyon egyszerű fekete haspóló. Gyakran hordja mert egy kitűnő darab és akármelyik szetthez illik. A cipő egy csatos bakancs. Nekem nagyon tetszik, mert ezzel egy picit dob a megjelenésen, egy pici vadságot kölcsönöz. ( Amúgy esküdni mernék hogy ez Jesy-é, de nembaj!:)) És az arany nyaklánc. Illik a szetthez és nélkülözhetetlen, mert Perrie számára a vadság és az elegancia ötvözése az elsődleges. Manapság elterjedt a nyakörv nagyságú nyaklánc, ám szerintem ez még pont a szolid kategóriába tartozik.
Póló: TopShop ($12.00 – 2.700 Ft)
Cipő: Zappos ($107.99 – 24.300 Ft)
Nyaklánc: TopShop ($19.00 – 4.275 Ft)


Harmadik összeállítás: BBC RADIO 1 
Az egyik kedvenc összeállításom, akkor lássuk is!

Egy ilyen inget én is elfogadnék! Fekete alapon színes virágok, a legjobb! Mint mondtam Perrie odavan a virág mintás dolgokért, ami itt is megmutatkozik. Anyagát tekintve egy selyem szerű lenge, nem túl vastag darabról van szó. Ötletes, hogy a pasztell színeket rakták rá a ruhákra, mert ez egy picit enyhített a kihívóságán.
Ing: River Island ( sajnos elfogyott!)

A többit együtt értékelem, ha nem baj!
A nadrág és a cipő harmonizálnak egymással, mert mindkettő visszaadja a bőr hatást. Nagyon tetszik, hogy a cipő nem az a tipikus magassarkú- boka csizma, hanem egy picit újabb gondolás.
A kalapot már korábban részleteztem, itt is nagyon jól áll Perrienek.
A táska nekem olyan semleges. Nincs az hogy most azonnal akarnék egy ilyet, de nem is rossz. egyszóval jó választás!
Nadrág: River Island ($625.00 – 156.250 Ft)
Cipő: River Island ($130.00 – 32.500 Ft)
Kalap: ASOS ($35.81-› $26.86 – 8.950 Ft -› 6715 Ft)

Táska: Prada ($1.795.00 – 448.750 Ft)


Negyedik összeállítás: THIS MORNING
Ismét egy kis virág! Nagyon szeretem! Lássuk is.


Nagyon ötletes ismét virágokkal díszíteni Perrie ruháját, mert mint már említettem nagyon is jól áll neki. A nagy fehér virágok vonzzák a tekintetet, mégsem nagyítanak annyira. A gallér nekem nem tetszik annyira, szerintem kicsit fölösleges.
Blúz: River Island ($70.00 – 17.500 Ft)

A nadrág egy egyszerű fekete csoda. Tudjuk, hogy nagyon jó választás a fekete csőnadrág, hiszen mindenhez megy és ráadásul akármilyen alkalomhoz illik. Ahogy itt is. Elegáns és laza!
A cipő nekem nem illik az összeállításhoz, de magában nagyon tetszik. Sokkal előkelőbb ruhához tudnám elképzelni.
Nadrág: River Island ($80.00 – 20.000 Ft)
Cipő: Top Shop ($110.00 – 27.500 Ft)

1 megjegyzés: