2013. november 3., vasárnap

Első bejegyzés

DASIE

Imádom a Little Mix szinte összes lányának a stílusát, de ő Jesy egyszerűen kiemelkedik nekem a többiek közül. A stílusa és az öltözködése kissé távol áll tőlem, de nagyon sok mindenben hasonlít az ízlésünk. Megpróbálom nektek minden héten legalább egyszer összefoglalni hogy Jesy miben is jelent meg, mely darab volt az számára, melyet úgy gondolt hogy meg kell vennie és szívesen hordaná. Persze szeretném visszamenőleg is az összeállításait bemutatni, de most kezdésként legyen pár friss, új.
Gondolom mindenki látta a LM új klipjét, a Move-ot, így úgy gondoltam arról lesz szó hogy Jesy mit is viselt a klipben. Több összeállítást is láthattunk a lányon, melyek gyönyörűek és olyan egyediek mint általában. Ezért is nézek föl ennyire rá és tisztelem. Számomra ezért egy példakép. Mert elszánt, kitartó és vad.


~ Egy fekete braletet viselt, melyben az a különleges hogy egy tölcsér alakú fűző szegélyezi. Nagyon egyedi és merész vállalkozás.
*Asos-Bralet ( 33,70 € -kb.  10.200 FT )

~ A treggings amit viselt, egy Topshop darab. Mintája vonzza inkább a tekintetet, így a comb, illetve a vádli részt optikailag nyújtja. Nekem személy szerint nem annyira tetszik a fent említett bralet darabhoz, de ez az én véleményem.
*Sajnos elfogyott

~ Egy csodaszép, letisztult a divatnak megfelelő Kurt Geiger/Britton cipőt viselt, mely kitűnő választás. Mindenki fél az ilyen sarkaktól, de nyugodtan viseld! Nagyon kényelmes darabok.
*Kurt Geiger-Britton ( £ 250-91.250 FT)


~ Ez a kék overál egy Topshop darab. Az overálok mostanában nagyon divatba jöttek és bátran viseljük őket, ami nem csoda, hiszen nagyon kényelmes és jól kombinálható darabok. Mindenki gardróbjában szerepelnie kell legalább egynek. Nem kötelező ilyen finom anyagból készült, kifinomult darabnak lennie. Elég ha farmer anyag. Imádni fogod.
*Topshop-Jumpsuit ($260.00- 47.450 Ft)

~ Ehhez egy Martens, acéltalpú bakancsot viselt, melynek az a különlegessége hogy hosszú szárú.
*Martens ($ 220-47.300 FT)
~ A kedvenc szettemben egy American Apparel topot viselt, mely csak a derékig ért, ujjatlan, kényelmes viselet. 
*A.A.-Crop Top ($26-5590 Ft)


~ Ezért a short-ért külön oda vagyok, és sajnálom hogy most rossz az idő, mert szívesen vennék egy ilyen elöl szaggatott, tépett short-ot.
Bambi&Manson-Stattons ( £ 60-21.900 FT)

~ Egy fekete Airseal bakancsot viselt ehhez az outfit-hez. 
Vegetarian Shoes-Airseal (£109.95-40.000 FT)

~ A képen még láthatunk Jesy-n egy harisnyát, melyet a Topshop-ban megtudtok rendelni.
*Topshop-Black Sheer Socks (£ 5-1800 FT)

Számomra az utolsó összeállítása tetszett a legjobban. Abban találtam meg igazán önmagam, de a bakancsok helyett én biztosan mást vettem volna fel az összeállításokhoz. Illetve ehhez a kliphez én mást is megtudnék álmodni Jesy-nek, amely tökéletesen állna neki és az alakját ott hangsúlyozná ahol kell. Nekem sem egyszerű öltözködnöm, mert hasonló az alakom mint az övé, így bátran kijelenthetem hogy biztosan tudnánk egymásnak tanácsokat osztani. Csináltam pár összeállítást, amit én a klipben viseltem volna, vagy egy adott darabot mással párosítottam volna.

Az én Outfitjeim












ZOZI

Sziasztok! Én már nem igazán tudnék újat mondani, hiszen Dasie mindenfélét elmondott már a saját rovatával kapocsolatban, de ahogy látjátok én egy kicsit mással jelentkezem. Perrie, szintén a Little Mix tagja, nagyon közel áll a szívemhez. Mind stílusilag, mind hangilag és mind emberileg. Nem nagyon tudnék választani, hogy ki a kedvencem a LM-ből, mert mindenkiben mást imádok, de valahogy Perrie kiemelkedik ebből a sorból. Mivel nem nagyon vagyok otthon, az ilyesfajta blogok készítésében, bocsássatok meg az esetleges bénaságaimért, előre is.
  És akkor egy kicsit Perrieről! Nagyon színes és sokoldalú ízlése van, ez majd az idők során, ahogy egyre több és több ruhaösszeállítást hozok/ hozunk, majd megmutatkozik. Igyekszem minnél több féle képpen bemutatni és olyan adatokat is leírni, amikkel NEKTEK tudok segíteni, hogy hogyan öltözködhetk úgy ahogy Perrie. Mivel a Move című klipp mostanában jelent meg, és Dasie is ezt választotta, gondoltam én is hozok egy kis Move-ot!



~ Ahogy Jesyn is láthattátok, Perrie is egy braletet vislet. Ám egy kicsit feldobta: az egyszerű fekete helyett virág mintásat vett fel. Tudni kell hogy a közepes nagyságú színes virágok kifejezetten vonzzák a tekintetet és nagyítanak is egy picit. Én beleszerettem ebbe a felsőbe, imádom!
 Playful Promises Anastasia Russian Doll Bra   (€60.65- 18.200 Ft)

~ Egy kék csipkés nadrágkosztümöt láthatunk rajta. Szintén egyszerű fekete helyett, egy olyan darabot válsztott amit feldobtak egy egyszerű sötétkék csipkével. A sötétkék szín a méltóság és nagyság jelképe. Nem félre érteni, Perrie nem azért vette fel ezt, hogy ezt tükrözze, ezt csak úgy mondom.! Tehát, a kosztümok többnyire magasderekúak, amit Perrie ki is használ. Nagyon szépen megnyújtja és vékonyítja a lábát ez a nadrgág. És ez a kimonó kifejezetten illik és egy kis lazaságot kölcsönöz az ötlözéknek, ami Perrie számára nélkülözhetetlen!
Kimonó:  Topshop Floral Jacquard Kimono Jacket  ($120.00- 25.800 Ft )
Nadrág:  Topshop Floral Jacquard Trousers  ($76.00- 16.340 Ft)

~ És a jól ismert fehér Converse. Nem nagyon van mit hozzáfűznöm. Illik az öltözékhez és még egy kis laza stílust ad hozzá. Converse White Leather High Top Sneakers  ($70.00- 15.050 Ft)




~ Itt is egy elegánsabb összeállítást láthatunk. A fekete apró top kifejezetten tetszetős és vad. Elegancijáját a fekete szín mutatja meg, míg vadságát a csipke, amely picivel hosszabb a topnál. Perrie alakját nagyon előnyösen mutat.
 ASOS Boudoir Lace Bandeau  ($24.92- 5.370 Ft)

~ Ismét egy nadrágkosztüm beütésű páros. Az alsó, kicsit alacsonyabb derekú, mint az előző, így az összenyomja Perrie alakját, DE ez nem észerevehető és elnyomja ezt a blézer, aminek a felsőtest alsó részén van a gombja, ennek következtében megnyúlik a felső test. Kifejezetten előnyös párosítás.
Nadrág: Elfogyott
Blézer: 2nd Day és ez immár egy leértékeélt darab: $425.37-›$231.37 (91.455 Ft -› 49.755 Ft)

~ A kalap és a cipő nagyon passzol az összeállításhoz. A kalapot régen a dámák, úrihölgyek hordtak így az gyönyörű képet formál Perrienek. Mivel viszonylag keskeny a karimája, kellő keresgéget biztosít Perrie arcának. A cipővel nem nagyon vagyok kibékülve, de ez az én véleményem. Szerintem a háromszőg hatású, hosszított orrú cipők nem állnak jól egy nő lábán, mert nagyon hosszúnak mutatja a lábakat. Ráadásul ennél a cipőnél, még az is hátrány hogy lábfejközépnél egy törés szerű varrás van, ami kicsit olyan kinézetet kölcsönöz, mintha az illető nem állna rendesen a lábán.
Mindezektől függetlenül egy gondosan összeválogatott ruhakombináció.
Cipő: Elfogyott




~ Újra egy bralet. Egyszerű fekete, mégis csodás. Nagyon ötletes a kivágása és a pánt hátramenet is. Nagyon jól áll Perrienek. És ami rajta van ezen, szerintem egy nyaklánc, de nem vagyok biztos benne.
ASOS  ($39.16- 8.420 Ft)



És az én összeállításaim:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése